SSS
Sıkça Sorulan Sorular
Web Tasarım Süreçleri Nelerdir ? Ne kadar sürede teslim edersiniz ?
Web Tasarım süreçleri, müşterilerimizin isteklerini tasarım algımızla birleştirecek şekilde yönetilir.
Analiz ve Bilgi Toplama : Sizin elinizde olan bilgilerle, sizin hoşunuza giden tasarımları birleştiririz. Eksiklerinizi tamamlıyor, tasarıma başlıyoruz.
Demo Tasarım : Edindiğimiz verilerle sadece sizlerin ve bizlerin görebileceği bir alanda tasarımın ilk hâli kuruluyor. Burası sayesinde beyin fırtınası yapabiliyor, sizin isteklerinizi daha net görebiliyoruz. Bu alan ilk başta tasarımı görmeniz için kuruluyor, tasarımı onayladıktan sonra gerçek bilgiler ve görseller bu alana koyuluyor.
Sitenin Yayına Alınması : Onaylanan tasarımı en fazla 24 saat içerisinde gerçek siteniz haline getiriyor ve yayına alıyoruz.
Bunlara henüz başlamadan, domain adresiniz varsa yapım aşaması sayfasını mutlaka kuruyoruz. Eğer isterseniz henüz ilk aşamadayken maillerinizi kurup teslim edebiliriz.
Bu süreç elinizde veriler varsa 3 – 5 iş günü, elinizde veriler yoksa ortalama 15 iş günü sürmektedir.
Domainim var, kullanabilir miyiz ?
Kesinlikle ! Varolan domaini bizim serverlarımıza yönlendirerek kullanmaya başlayacağız. Tabi bu sürede sizden kullanıyorsanız maillerinizi yedeklemenizi isteyeceğiz.
SEO yapıyor musunuz ?
Sadece kurduğumuz web sayfalarında iç sayfa SEO’yu tamamlayıp teslim ediyoruz. SEO, başka bir disiplin, ihtiyacı olan müşterilerimizi yönlendirebiliriz.
Sosyal Medya danışmanlığı kapsamında hangi hesapları yönetiyorsunuz ? Şifre vermem gerekiyor mu ?
Instagram, Facebook ve LinkedIn.
Evet, içerikleri gerek planlamayla gerek el yordamı ile atmak için hesabınızın şifresine ihtiyacımız var. Reklamlar içinde aynı şekilde.
Google Ads Danışmanlığı için bütçem minimum ne olmalı ?
Google Ads danışmanlığı, minimum bütçe ile maksimum performans sağlamak için doğru anahtar kelimeleri seçmek, hedef kitleyi tanımak, dönüşüm izlemek ve kampanyaları sürekli olarak optimize etmek gibi stratejileri içerir. Ayrıca reklam özelleştirmesi, A/B testleri, negatif anahtar kelimelerin kullanımı, zamanlama ve coğrafi hedefleme gibi taktikleri uygulayarak bütçenizin en iyi şekilde kullanılmasını sağlayabilirsiniz
İletişim
Yorum yazabilmek için oturum açmalısınız.