Müşteri bilgilerini otomatik olarak toplama, yönetme ve pazarlama süreçlerinde daha verimli CRM kullanımı sağlayın
Örnekler:
- Yeni müşterilerin bir web formu aracılığıyla CRM sistemine otomatik olarak eklenmesi ve önceden belirlenmiş segmentlere atanması, işletmelerin müşteri verilerini yönetme süreçlerini büyük ölçüde iyileştirir.Web formları, kullanıcıların iletişim bilgileri ve ilgi alanları gibi önemli verileri kolayca girmelerine olanak tanır. Bu veriler, CRM sistemine otomatik olarak aktarılır ve belirlenen kriterlere göre uygun segmentlere atanır.
- Potansiyel müşterilere yönelik otomatik takip e-postaları, belirli bir süre iletişime geçilmediğinde gönderilir. Bu tür e-postalar, markaların potansiyel müşteri ilişkilerini aktif tutmalarını sağlayarak, satış fırsatlarını kaçırmamalarına yardımcı olur.
- Müşteri etkinliğine dayalı olarak belirli satış temsilcilerine otomatik olarak görev atama, satış süreçlerini optimize ederek müşteri memnuniyetini artırır.
Yorum yazabilmek için oturum açmalısınız.